duminică, 2 iulie 2017

Despre mine

Numele: Arpy
Vârsta: 39 ani
Locul naşterii: Cluj Napoca, România
Religia (în limbajul comun): 
Sunt creştin şi consider că umblarea cu Dumnezeu e mai mult decat reguli, porunci şi tradiţii interpretate de om în mod eronat din Scripturi (Biblie). 
Fiindcă mereu sunt întrebat: ce religie am? 
Am să vă răspund: 
Ei bine, ca să satisfac curiozitatea celor ce mă întreabă de multe ori, sunt membru în Biserica penticostală şi nu regret. Nu prefer nici un partid (fie dacă se numeşte catolic, ortodox, protestant sau fie ea chiar neoprotestant-baptist, penticostal şi creştin după evanghelie). Consider că e nevoie să ne trezim şi să deschidem Scripturile şi să nu ne mai luăm după ce spun oamenii. Pentru că până la urma, tot din ereziile unora s-a rupt creştinismul în zeci şi sute de grupuri. Avem Scriptura, Dumnezeu ne-a dat tot ce avem nevoie ca să primim Adevărul, aşa cum a lăsat-o El!
Îmi place natura şi să merg la munte.
Iubesc animalele (mai ales pisicuţele mici şi mari).
Iubesc muzica creştină şi muzica instrumentală.
Îmi place pictura şi e una dintre visele mele să încerc să pictez pe pânză. Deocamdată nu-mi permit din lipsa banilor. Cred că voi posta inclusiv videouri cu picturi frumoase la subiectul creaţie.
Cred că Dumnezeu m-a binecuvântat cu locul şi ţara unde m-a aşezat. Iubesc România şi oraşul natal, Cluj Napoca în care m-am născut. Pentru mine e cea mai frumoasă ţară şi cel mai frumos oraş. Sunt privilegiat că trăiesc aici. Avem de toate, de ce aveam nevoie: munţi, păduri bogate şi virgine, câmpii, râuri şi lacuri, ieşire la mare. Avem diverse soiuri de plante şi flori sălbatice unice, animale şi multe bogăţii. Nu ştim noi să preţuim tot ce am primit de la Dumnezeu.